24 lipca 2021
Przeszczep włosów

Nowoczesne rozwiązania dla Centrum medycznego.  

Nowoczesne Centrum Medyczne, to nie tylko specjalistyczny sprzęt ani wysokiej klasy zespół specjalistów. To również szereg rozwiązań pozwalający na sprawne organizowanie pracy całego ośrodka. Jednym z bardziej innowacyjnych i użytecznych rozwiązań na ryku usług medycznych z pewnością jest Aurero. Jest to system do rejestracji zgłoszeń dzięki któremu praca menadżerów i kadry zarządzającej jest o wiele prostsza. Można w czasie rzeczywistym reagować na różne niepożądane wydarzenia. Takim może się okazać utrata danych. Odzyskiwanie danych dla Centrum Medycznego może być długotrwałym i żmudnym procesem.

Aurero jest rozwiązaniem nowoczesnym centrum dowodzenia działające w chmurze. Można go uruchomić w kilkanaście minut bez potrzeby zatrudniania informatyka ani żadnego innego specjalisty. Korzystanie z tego innowacyjnego rozwiązania prowadzą do wyróżnienia się na rynku usług medycznych. Konkurencja jest coraz większa i każde najmniejsze potknięcia w centrum medycznym przekłada się na niechciana negatywną opnie pacjentów. Wymusza to na właścicielach prywatnych placówek medycznych stałego podnoszenia standardów obsługi pacjenta.

Najważniejsze korzyści z wykorzystania Aurero dla medycyny:

  • większa liczba połączeń telefonicznych – nowoczesne rozwiązania pozwalają na grupowanie połączeń przychodzących jednocześnie ułatwiając pracę pracownikom rejestracji. Gdy pacjentowi zdarzy się zadzwonić po godzinach, system informuje, że skontaktuje się z nim pracownik następnego dnia.
  • Ponowna wizyta pacjenta – często pacjenci muszą odbyć wizytę kontrolna po kilku miesiącach. System Aurero pozwala na planowanie wizyt z dużym wyprzedzeniem.
  • możliwość rejestracji on-line – bez konieczności długich godzin wyczekiwania na połączenie z rejestracją. Dzięki formularzom on-line pacjenci rejestrują się bardzo szybko i komfortowo,
  • innowacyjny kalendarz – możliwa integracja z rożnymi urządzeniami. Dzięki podpowiedziom w kształcie chmurek skracany jest czas szukania różnych informacji.
  • Finansowe rozliczenia – możliwość zbiorczej analizy przychodów gabinetu, a co za tym idzie sprawniejsze planowanie rozwoju gabinetu.
  • Automatyczne powiadomienia głosowe i SMS – usprawnienia w kwestii pustych wizyt, które potrafią mocno irytować, a przede wszystkim marnują czas dla innych pacjentów.  System powiadamia pacjenta o nadchodzącej wizycie by ten nie zapomniał.
  • Wtyczka na stronę internetową – z łatwością można zainstalować ją na własnej stronie internetowej by móc udostępniać pacjentom możliwość zdalnej rejestracji. Pacjent zamiast czekając na połączenie z recepcją może zamienić na kilkuminutową rejestrację
  • Wbudowany czat – to funkcja ułatwiająca komunikację między działami oraz pracownikami. W ten sposób szybszy staje się obieg informacji. Pracownicy nie tracą czas na zbędne wycieczki między działami czy używanie niezabezpieczonych aplikacji.
  • Elektroniczne zgody pacjentów – coraz częściej wymagane są różne zgody od pacjentów, m.in. RODO. Jest to bardzo ważne ze względu na to ze proces odzyskiwanie danych dla Centrum Medycznego jest bardzo długim procesem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *