Nowoczesne Centrum Medyczne, to nie tylko specjalistyczny sprzęt ani wysokiej klasy zespół specjalistów. To również szereg rozwiązań pozwalający na sprawne organizowanie pracy całego ośrodka. Jednym z bardziej innowacyjnych i użytecznych rozwiązań na ryku usług medycznych z pewnością jest Aurero. Jest to system do rejestracji zgłoszeń dzięki któremu praca menadżerów i kadry zarządzającej jest o wiele prostsza. Można w czasie rzeczywistym reagować na różne niepożądane wydarzenia. Takim może się okazać utrata danych. Odzyskiwanie danych dla Centrum Medycznego może być długotrwałym i żmudnym procesem.
Aurero jest rozwiązaniem nowoczesnym centrum dowodzenia działające w chmurze. Można go uruchomić w kilkanaście minut bez potrzeby zatrudniania informatyka ani żadnego innego specjalisty. Korzystanie z tego innowacyjnego rozwiązania prowadzą do wyróżnienia się na rynku usług medycznych. Konkurencja jest coraz większa i każde najmniejsze potknięcia w centrum medycznym przekłada się na niechciana negatywną opnie pacjentów. Wymusza to na właścicielach prywatnych placówek medycznych stałego podnoszenia standardów obsługi pacjenta.
Najważniejsze korzyści z wykorzystania Aurero dla medycyny:
- większa liczba połączeń telefonicznych – nowoczesne rozwiązania pozwalają na grupowanie połączeń przychodzących jednocześnie ułatwiając pracę pracownikom rejestracji. Gdy pacjentowi zdarzy się zadzwonić po godzinach, system informuje, że skontaktuje się z nim pracownik następnego dnia.
- Ponowna wizyta pacjenta – często pacjenci muszą odbyć wizytę kontrolna po kilku miesiącach. System Aurero pozwala na planowanie wizyt z dużym wyprzedzeniem.
- możliwość rejestracji on-line – bez konieczności długich godzin wyczekiwania na połączenie z rejestracją. Dzięki formularzom on-line pacjenci rejestrują się bardzo szybko i komfortowo,
- innowacyjny kalendarz – możliwa integracja z rożnymi urządzeniami. Dzięki podpowiedziom w kształcie chmurek skracany jest czas szukania różnych informacji.
- Finansowe rozliczenia – możliwość zbiorczej analizy przychodów gabinetu, a co za tym idzie sprawniejsze planowanie rozwoju gabinetu.
- Automatyczne powiadomienia głosowe i SMS – usprawnienia w kwestii pustych wizyt, które potrafią mocno irytować, a przede wszystkim marnują czas dla innych pacjentów. System powiadamia pacjenta o nadchodzącej wizycie by ten nie zapomniał.
- Wtyczka na stronę internetową – z łatwością można zainstalować ją na własnej stronie internetowej by móc udostępniać pacjentom możliwość zdalnej rejestracji. Pacjent zamiast czekając na połączenie z recepcją może zamienić na kilkuminutową rejestrację
- Wbudowany czat – to funkcja ułatwiająca komunikację między działami oraz pracownikami. W ten sposób szybszy staje się obieg informacji. Pracownicy nie tracą czas na zbędne wycieczki między działami czy używanie niezabezpieczonych aplikacji.
- Elektroniczne zgody pacjentów – coraz częściej wymagane są różne zgody od pacjentów, m.in. RODO. Jest to bardzo ważne ze względu na to ze proces odzyskiwanie danych dla Centrum Medycznego jest bardzo długim procesem.